Moja oprema

Dokaziva je činjenica da kvalitetna (skupa) oprema bez kvalitetnog (učenog) fotografa koji se njom zna služiti ne rezultira najčešće kvalitetnom fotografijom.

Mogli bi raspravljati o kvaliteti mojih fotografija, ali ja još uvijek učim.

U nastavku pročitajte o opremi koju koristim u svom radu.

od

Canon EOS 60D, Rode VideoMic i Vanguard Alta+ 233AP.

Fotografirano N97 mobitelom. Klikni za veću fotku.

od

Dakle:

od

Dugo sam tražio i maštao o DSLR-u kojeg bih si mogao priuštiti. Otkad DSLR-ovi pružaju mogućnost snimanja videozapisa, samo sam još više opsjednut istima. Canon 60D pruža odličnu kvalitetu i fotografije i videa, a s 50mm f/1.8 objektivom, čiju plitku dubinu polja jednostavno obožavam, u potpunosti sam zadovoljan rezultatima.

Pri video snimanju nekakvih događaja gdje mi je bitna i kvaliteta zvuka, obavezno koristim VideoMic mikrofon. Razlika u zvuku je preočita.

Sve je to stabilno pričvršćeno na Vanguard stalak/tronožac, tako osiguravajući stabilnu sliku, kako za video tako i za noćne produljene ekspozicije i timelapsove.

od

Znam da spram svega što sam naveo postoji i bolja i kvalitetnija oprema, ali meni je trenutno sasvim dostatna ova.

od

Kakvu opremu koristiš ti?

Oglasi

Odgovori:

