Isplatilo se smrznuti

Istina, isplatilo se provesti nekoliko sati na hladnoći za par novih fotografija grada. Tek par ljudi na ulici, kamera i ja – cijeli grad samo za mene. U nastavku pogledajte galeriju fotografija.

od

U galeriju sam priložio samo manji dio ukupnog broja fotografija. Mnogo više fotografija (njih 60) možete pronaći na mom Flickr profilu, gdje su ujedno i kvalitetnije.

Fotografije su nastale u periodu od ponoći do 3 sata ujutro. Prilagođavajući postavke fotoaparata, prsti su mi se smrzli, no fotoaparat je svoje odradio besprijekorno. Trudio sam se ne žuriti, već iskoristiti priliku i uživati u samoći i tako usredotočiti se na fotografiranje. Naglasio bih da je za noćnu fotografiju neophodan tronožac/stalak/tripod i da bez njega fotografije ne bi uspjele ovako dobro. Uz svaku fotografiju u galeriji stoje i postavke fotoaparata. Naravno, koristio sam svoj omiljeni Canon EF 50mm f/1.8 II objektiv.

od

Poveznica na Flickr galeriju (klikni).

Oglasi

Jedna misao o “Isplatilo se smrznuti

Odgovori:

