Nezaboravno ljeto

Uzevši u obzir da sam učitelj, ljeto je prošlo onoga trenutka kada se oglasi prvo školsko zvono nove nastavne godine. Svi se vraćamo spremni za posao, pokazujemo preplanulu put i odmorne osmjehe spremni na nove pobjede. Jedan od prvih zadataka koji postavljamo djeci je opisati kako su proveli svoje ljetne praznike. U nastavi hrvatskog napisat će sastav, u likovnom će možda naslikati nekakav detalj, a ja ću zainteresiranima dopustiti da naprave Powerpoint prezentaciju.

Ali ako tražite od mene da vam opišem svoje ljetne praznike, ja ću to najbolje učiniti fotografijom. Gdje sam bio, što sam radio i s kim. U nastavku je fotogalerija.

PS. Moja filozofija je ne objavljivati i dijeliti odveć privatne fotografije (kuća, stan, obitelj, djeca i slično), pogotovo ne bez pristanka osoba u fotografiji.

od

Dakle, izlet do Zagreba, biciklistička tura s bratom i nećakinjom, bježanje iz Slavonskog Broda pred olujom na more, potom fotografiranje kajak-kanu natjecanja na Petnji za Kajak-kanu klub Olimpik, partijanje s Brlog Predstavlja (video) te obilazak voćnjaka i priprema za jesenje poslove.

Svašta sam radio i sve fotografirao/dokumenirao, no nikako stigao blog uređivati. Stoga moram nadoknaditi propušteno.

Oglasi

3 misli o “Nezaboravno ljeto

Odgovori:

