Krajem rujna Turistička zajednica grada Slavonskog Broda u suradnji s j.d.o.o. Skiper Media otvorila je natječaj za izradu najboljeg videozapisa na temu Zašto turisti vole Slavonski Brod. Po njihovim uputama, glavni cilj videozapisa je promovirati grad kao poželjno turističko odredište i kao takav mora biti snimljen u okviru Instagram mobilne aplikacije i najdulje trajati 15 sekundi.
Naravno, moram sudjelovati ;).
Već sam na početku naišao na stanovite komplikacije, poznavajući ograničavajuće mogućnosti mobitela kao uređaja za snimanje videozapisa te Instagram aplikacije i ograničenih 15 sekundi kao maksimalnog trajanja videa, a da ne spominjem kadar formata 1:1. No, gdje bi netko našao ograničenja, ja si to nisam mogao dopustiti. Uvijek ću prednost dati ideji, snalažljivosti i kreativnosti.
od
Prvi moj videozapis osmišljen je kao konstatacija da turisti vole šetati Slavonskim Brodom u jesen i pokušao sam snimiti brodske šetnice (park, kej…) prekrivene lišćem i obavijene jesenskim bojama. Nažalost, nije bilo turista koji će se njima šetati, već pokoji domaći:
od
Za drugi videozapis sam se mnogo više potrudio i pomučio. Htio sam prikazati ono najbolje od Slavonskog Broda što bi zanimalo svakog turista: povijesne znamenitosti i mjesta od interesa, bogatu gastronomsku ponudu te očavajuću tradiciju i folklor. Za prikazati to sve trebalo je smisliti jedan užasno kratak i sažet video. Za to mi je trebalo dva tjedna; od osmišljavanja do realiziranja ideje. Sve korišteno u videozapisu je isključivo moje: fotografije, crteži te rakija i kobasica. Srce je, prikladno, kupljeno u Turističkoj zajednici grada.
Upoznajte Tomaža i zašto on voli Slavonski Brod:
od
Ostale prijavljene radove možete pogledati OVDJE.
od

Postav.
Povratni ping: Intervju za Posavsku Hrvatsku | Originalni Digitalni