Dobrodošli!

Ovo je prvi članak kojim pozdravljam sve posjetitelje moga bloga/stranice. Prije no što krenete u pregledavanje sadržaja, preporučam vam da se upoznamo na stranici O meni.

Stranica će služiti kao središnje mjesto za prezentaciju mojih radova, kako prošlih tako i budućih. Ti radovi razvrstani su po stranicama, po kategorijama: videozapisi, animacije i fotografije. Mnogo fotografija stoji na mom Facebook profilu, zaključanih iza privatnih postavki albuma. Najbolje, po mom izboru, bit će i ovdje, javne. Također smatram da bi moji videozapisi na Youtubeu trebali doprijeti do više ljudi. Neke druge radove također nemam gdje promovirati pa mi je ova stranica najbolje mjesto za to.

Osim gotovih radova, plan mi je pisati i upute za korištenje fotoaparata i obradu fotografija i videa. Nema razloga da ne iskoristimo najviše što nam današnja tehnologija pruža. I s običnim, jeftinijim fotoaparatom mogu se uvijek dobiti bolje fotografije. Zasad nema nešto puno članaka, tek sam na početku, ali siguran sam da će biti. I fotografija, i videa, i svega ostalog.

Potražite me i na mom Youtube i Flickr profilu:

Youtube profilFlickr profil

Oglasi

Odgovori:

